رانده یا رنده چه فرقی میکنه؟

واقعا چه فرقی میکنه؟اگه کسی رانده شود همانا که رنده شده است!

اونم زنده زنده

ولی خب هر چی به سر آدم میاد رو خودش میاره

چند وقته کلید خونمو گم کردم

خدا هم نیومده پیشم برام لالایی بگه اعصابم به هم ریخته

کسی خبری نداره از این دو تا؟نگرانشونم!

رنده شدم وااااااااااااااااای....


نظرات 2 + ارسال نظر
امیر / تیره گان دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ب.ظ

ا ا ا راست میگی
مسعودو میشناسم
آره من همون امیرم
نظر هم نمیذاشتی اونجا؟
پس بقیه بچه هاشو هم میشناسی دیگه؟
اونموقع من امیر / با چشم ها بودم اما وبلاگم همیشه تیره گان بود البته اوایل تو بلاگفا و اکنون در وردپرس

امیر / تیره گان پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ب.ظ http://tirehgan.wordpress.com

نیومده رفتی که؟

بروز کن رانده ی رنده شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد